sobota, 18 lipca 2009

z cyklu "nienawidzę". kapuczinoalekino

...kolejkach w się stało tak i które po, ilości małe szanowali ludzie gdy, czasy być musiały piękne. ścierpi nie tego kuper mój bo, ciężarówki na zamienią wózki kiedy, czasów dożyję nie że, nadzieję mam. tyłek w wózkami przeładowanymi z się mi by pchali nie ludzie wtedy może. ilościach optymalnych w produkty konkretne oferowały gdyby, sklepom tym przeciwko nic miałabym nie. odpadków i otyłości rosnącej zjawisko na odpowiedź tym w znajduję. przydusić jedynie a, mogą nie mnie uszczęśliwić słodyczy, pieczywa, mięsa, cukru, mąki tony i jogurtów, mleka, oleju, koli hektolitry że, stwierdzam. ? kryzys ten gdzie więc. powodzi się im nieźle całkiem że, widzę i koszyki ich na spoglądam. poprzewracało biedakom się dupach w. mało wiecznie im. rodaków zarobkach nietuzinkowych o świadczy, godziny pół średnio spędzasz kolejce w że, to. ?nie by czemu więc. rodziny i ciebie dla ceny niskie codziennie, tanio jest. zarobyć chce kazdy. ...itd pierdźonki realne, kerfury, lidle, aldie, kuplandy, teska, oszołomy na interMarsze trwają.

1 komentarz:

pieczarka z garka pisze...

ja też w promocji. tylko dzisiaj. do wzięcia dusza i ciało. za jedyne 50%.